Dostępność online pracownika biura LGD - LiveChat
Odsłon: 1561. Data dodania: 2015-10-01
Biuro Lokalnej Grupy Działania - Dorzecze Wisły z dniem dzisiejszym uruchomiło na stronie internetowej stowarzyszenia usługę Live Chat dzięki której będą mogli Państwo w jeszcze szybszy sposób zadać pytanie naszym pracownikom np. na temat możliwości pozyskiwania funduszy w okresie programowania 2014-2020.
Usługa Live Chat to konsultacje online „na żywo” z naszymi doradcami, działający w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00. Okienko Live Chatu jest dostępne przez cały czas w prawym dolnym rogu strony. Poza tym, zapraszamy do kontaktu z nami poprzez formularz zamieszczony w zakładce Kontakt – max w ciągu 24 godzin otrzymacie Państwo odpowiedzi na wszelkie pytania związane z naszą działalnością.
Konsultacje za pośrednictwem strony internetowej LGD z wykorzystaniem formularzy zgłaszania uwag oraz konsultacje poprzez media społecznościowe oraz dostępność online pracownika LGD są zróżnicowanymi metodami partycypacji społecznej za pomocą których dokument Lokalna Strategia Rozwoju będziem miała charakter oddolny.
Źródło: dorzeczewisly.pl, 24 września 2015
Więcej artykułów…
-
Chłopcy z Rytwian wicemistrzami województwa w unihokeju (2019-12-12)
-
Zaproszenie na XIX sesję Rady Gminy (2019-12-11)
-
Uroczystość wręczenia medali za długoletnie pożycie małżeńskie (2019-12-10)
-
Zaproszenie dla przedsiębiorców na spotkanie informacyjne (2019-12-06)
-
Informacja z ARiMR (2019-12-06)
-
Komunikat Prezesa Miedzywojewódzkiego Cechu Kominiarzy (2019-12-06)
-
I miejsce chłopców w Powiatowych Igrzyskach w unihokeju (2019-11-27)
-
Położna środowiskowo - rodzinna w Ośrodku Zdrowia w Rytwianach (2019-11-27)
-
Zespół Interdyscyplinarny ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie w Rytwianach zaprasza na dyżur (2019-11-27)
-
Ostrzeżenie meteorologiczne nr 75 (2019-11-25)