Dostępność online pracownika biura LGD - LiveChat
Odsłon: 2132. Data dodania: 2015-10-01
Biuro Lokalnej Grupy Działania - Dorzecze Wisły z dniem dzisiejszym uruchomiło na stronie internetowej stowarzyszenia usługę Live Chat dzięki której będą mogli Państwo w jeszcze szybszy sposób zadać pytanie naszym pracownikom np. na temat możliwości pozyskiwania funduszy w okresie programowania 2014-2020.
Usługa Live Chat to konsultacje online „na żywo” z naszymi doradcami, działający w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00. Okienko Live Chatu jest dostępne przez cały czas w prawym dolnym rogu strony. Poza tym, zapraszamy do kontaktu z nami poprzez formularz zamieszczony w zakładce Kontakt – max w ciągu 24 godzin otrzymacie Państwo odpowiedzi na wszelkie pytania związane z naszą działalnością.
Konsultacje za pośrednictwem strony internetowej LGD z wykorzystaniem formularzy zgłaszania uwag oraz konsultacje poprzez media społecznościowe oraz dostępność online pracownika LGD są zróżnicowanymi metodami partycypacji społecznej za pomocą których dokument Lokalna Strategia Rozwoju będziem miała charakter oddolny.
Źródło: dorzeczewisly.pl, 24 września 2015
Więcej artykułów…
-
Paczuszka dla maluszka - zapraszamy na kiermasz ciast i ozdób świątecznych (2024-11-20)
-
Newsletter LGD – Dorzecze Wisły (2024-11-20)
-
Poradnik Pacjenta: Profilaktyka to męska sprawa (2024-11-19)
-
Zaproszenie na bezpłatne badania okulistyczne (2024-11-19)
-
Program Aktywny Rodzic (2024-11-19)
-
Ogólnopolska kampania DZIECIŃSTWO BEZ PRZEMOCY (2024-11-19)
-
PRZERWA W DOSTAWIE WODY - (WTOREK 19.11.2024) (2024-11-18)
-
Akademia GOZ zaprasza na BEZPŁATNE szkolenia i doradztwo dot. gospodarki o obiegu zamkniętym (2024-11-18)
-
Bezdomna suczka szuka nowego domu! (2024-11-15)
-
Program resortowy Ministra Rodziny i Polityki Społecznej "Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 (2024-11-14)