INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW GMINY RYTWIANY W SPRAWIE WNIOSKÓW „DOBRY START”
Odsłon: 504. Data dodania: 2021-07-06
Od dnia 2021-07-01 wnioski o świadczenie „Doby start” można składać tylko i wyłącznie elektronicznie (portal Emp@tia, bankowość elektroniczna, Platforma Usług Elektronicznych ZUS). Świadczenie „Dobry start” od roku szkolnego 2021/2022 będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
W celu udzielenia pomocy mieszkańcom Gminy Rytwiany, którzy wcześniej składali wnioski w wersji papierowej, w dniu 2021-08-05 zostanie zorganizowany w Urzędzie Gminy Rytwiany (sala Urzędu Stanu Cywilnego) dyżur pracownika ZUS .
Na spotkanie z ekspertem ZUS potrzebne będzie:
• dowód osobisty lub inny dokument tożsamości,
• telefon komórkowy,
• adres e-mail,
• numer rachunku bankowego,
• nazwa i adres szkoły do której uczęszcza/będzie uczęszczało dziecko.
Więcej artykułów…
-
Zapraszamy na wystawę "TEATR JAK UCZTA" (2024-12-03)
-
Planowane wyłączenia energii elektrycznej - 05.12.2024r. - Sydzyna (2024-12-02)
-
REFORMA PROGRAMU CZYSTE POWIETRZE (2024-12-02)
-
„Świadomi zagrożeń czyli o cyberbezpieczeństwie” – konferencja dla młodzieży (2024-12-02)
-
INFORMACJA O WSTRZYMANIU NABORU WNIOSKÓW W RAMACH PROGRAMU PRIORYTETOWEGO CZYSTE POWIETRZE (2024-11-29)
-
Zapraszamy na spotkanie dot. realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju LGD Dorzecze Wisły na lata 2023-2029 (2024-11-29)
-
Planowane wyłączenia energii elektrycznej - 03.12.2024r. - Rytwiany (2024-11-27)
-
Planowane wyłączenia energii elektrycznej - 02.12.2024r. - Strzegom, Strzegomek (2024-11-26)
-
PRZERWA W DOSTAWIE WODY - ŚRODA 27.11.2024R. (2024-11-25)
-
Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet (2024-11-25)