Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
 
-A A A+

INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW GMINY RYTWIANY W SPRAWIE WNIOSKÓW „DOBRY START”

Od dnia 2021-07-01 wnioski o świadczenie „Doby start” można składać tylko i wyłącznie elektronicznie (portal Emp@tia, bankowość elektroniczna, Platforma Usług Elektronicznych ZUS). Świadczenie „Dobry start” od roku szkolnego 2021/2022 będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
W celu udzielenia pomocy mieszkańcom Gminy Rytwiany, którzy wcześniej składali wnioski w wersji papierowej, w dniu 2021-08-05 zostanie zorganizowany w Urzędzie Gminy Rytwiany (sala Urzędu Stanu Cywilnego) dyżur pracownika ZUS .
 
Na spotkanie z ekspertem ZUS potrzebne będzie:
 
• dowód osobisty lub inny dokument tożsamości,
 
• telefon komórkowy,
 
• adres e-mail,
 
• numer rachunku bankowego,
 
• nazwa i adres szkoły do której uczęszcza/będzie uczęszczało dziecko.

Informacja-Gmina-Rytwiany

 

 

Informacja-Gmina-Rytwiany

 

 

Więcej artykułów…