Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
Obrazek - Slider
 
-A A A+

Mniej karpia?

Mniej karpia?

Morski Instytut Rybactwa oraz Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej pośrednio potwierdzają, że kampania promocyjna "Pan Karp" przynosi pierwsze skutki. Konsumpcja karpia znów powoli rośnie. Ryby spod znaku "Pan Karp" są coraz chętniej kupowane i zabiegają o nie klienci indywidualni i znane sieci sklepów wielko-powierzchniowych.

Kończą się odłowy karpia. Sygnały płynące z gospodarstw rybackich wskazują, że w 2009 roku odłowimy mniej karpia niż w latach poprzednich. Również import żywego karpia z uwagi na cenę euro, nie będzie wysoki. Czy polscy hodowcy sprostają świątecznym zamówieniom? Wszak karpia na wigilijnym stole nie może zabraknąć.

Jesienny odłów karpia w Gospodarstwie Rybackim w Rytwianach

Źródło: www.pankarp.pl  14.11.2009r.

 

Więcej artykułów…